Jumat, 26 Juni 2009

Wong bocah ora munggah kok ndadak dipoyoki barang.. kan durung mesthi sing SDne tau ra munggah ki besuk-e ora sukses.. :( :(

21 komentar:

  1. kenapa mbak??? ra sah emosi hehehhehe

    BalasHapus
  2. Gapapa La.. gemes aja liat anak anak sekolah itu..

    BalasHapus
  3. Gapapa La.. gemes aja liat anak anak sekolah itu..

    BalasHapus
  4. sing moyoki sapa je? kethak wae mbak

    BalasHapus
  5. hehehe,. ono kancaku mbiyen pas SD pinter banget, basan kuliah mletho puooolll, saiki embuh makaryo opo. Ono juga kakak kelas sing dadi kanca sekelas, basan SMA lancar tur kerjo yo apik.

    BalasHapus
  6. cethot wae.. anake sopo je?

    BalasHapus
  7. anak anak tetangga.. sak wongtuwane barang je sakjane.. rakyo sakke to? mbok ra sah komentar ngono lho... ra mentolo aku..

    BalasHapus
  8. Lha kuwiiii.. wong SD ki rak yo masa depane isih adoh, sopo ngerti cah sing nunggak iki suk dadi Bos-e sing moyok-i .. :)

    BalasHapus
  9. sst.. kae lho Duk anake jejerku sing lucu putih kae ra munggah, lha saiki kerep dipoyoki karo anak anake tetangga liyane, sak wong tuwane barang.. "Gak naik yaaa... tinggal kelas dong.." huh.. ra mentolo tenan je aku

    BalasHapus
  10. wuoooo..... kae! Lha dolane karo bu Hida terus..... wakakakak.....

    BalasHapus
  11. orang-orang sukses banyak yang dulunya tidak sampai selesai sekolah/kuliahnya...

    BalasHapus
  12. Jadi inget dulu sebulan sebelum pembagian rapor waktu SD, SMP, SMA, selalu ditakut-takuti bapak ibu, kalau nggak naik kelas malu dong, ntar sekelas sama adikmu. Maklum mbak Hida, aku dan adik cuma beda setahun. Lucu juga kalo inget itu... Tapi alhamdulillah aku punya bapak ibu yang disiplin mengharuskan berprestasi di sekolah, kalo nggak gitu, ntah gimana lah nasibku...

    BalasHapus
  13. alhamdulillah ndak pernah, lha wong juara kelas mulu.. *sombong mode on* hoho

    BalasHapus
  14. koncoku kuliah gaweane mung tura-turu neng kelas, rupane ra niat tenan, ndisik dho wegah dicedhak i de'e... jebul saiki malah sekolah tekan Jepang barang :) :)

    BalasHapus
  15. Hahhaha... brati aku melu bertanggung jawab yo? waduhhh!

    BalasHapus
  16. iya An.. mungkin belum ketemu bakatnya..

    BalasHapus
  17. Kalo Kakakku kejadian betul itu mbak. Dia nggak naik di kelas 3 SD, jadi samaan sama ku di kelas 3. Untung nggak sekelas. SMP nya juga bareng, dan untung juga nggak sekelas. Di SMP suka tuker2an PR, aku ngerjain PRnya basa inggris, dia bikinin prakarya ku.. :)

    BalasHapus
  18. Hehe.. sama dong, gak pernah tinggal kelas, tapi aku gak pernah juara kelas :P

    BalasHapus
  19. lha kuwi leh turu lagi tapa sih.. tapa turu .. :D

    BalasHapus