Kamis, 12 Agustus 2010

Nyambel welut menjelang Ramadhan




Ini beberapa hari sebelum Puasa.
Lokasi: Sambel welut "Pak sabar" Dhokaran, Tamanan, Bantul
Khasnya? Ya welut alias belut itu.. digoreng.. dan disambal.. Mirip sambal tempe (pake bawang + kencur) tapi yang disambel bukan tempe tapi daging belut. Pedasnya bisa minta sesuai selera..

Menu yang lain? Ada lele, kotes (ikan gabus). Selain sambal belut ada juga sambal bawang. Ada juga camilan gorengan tulang belut yang crispy.
Tempatnya enak buat makan sambil ngobrol :) :)

34 komentar:

  1. wooo.. jebuleee...
    yo muk nyabrang ringroad nek seko Saman.. :)

    BalasHapus
  2. ancer-ancer tepake sisih endi budhe ?

    BalasHapus
  3. waduuh.. lha iki.. njaluk ancer ancer kok seko aku.. huhuu..
    Nek seko Pasar telo ki ngetan, Jalan Imogiti barat, nyabrang ringroad, pasar Ngotho Bablas, ngko ono jembatan menggok kiwo, mburi mesjid cedhak kuburan..
    Bener ora Man?

    BalasHapus
  4. walah koko nang pojokan dulwetan ta Yuuuuuuuu........

    kapan meh ngaakkkkk....?

    BalasHapus
  5. sakjane aku mau yo ragu-ragu takok.... :P

    BalasHapus
  6. ehh sori ding.. pasar telo ngidul tekan ringroad ...bablas tekan pasar ngotho pertigaan bar toko 3M kiri

    BalasHapus
  7. yukk.. kapan yukk.. nggo bukber enak ki.. :D

    BalasHapus
  8. aku lagi kepikiran buka angkringan sego welut, eh bojoku malah gilo jare...

    BalasHapus
  9. njaluk no teponne kene, mengko nek pas mulih tak ngglidhig rono mbakk...
    Biyasane si Reny ake nek diajak ya semrinthil owkk... :)

    BalasHapus
  10. aku kalo makan ini di restoran padang, 2 tempat nggak cukup......

    BalasHapus
  11. bnetuknya ngeriin, tapi rasanya...minginin......

    BalasHapus
  12. cen nek weruh uripe gilo ha mbok wegah aku nek kon mbethet-i..

    BalasHapus
  13. sik.. ngko tak takokke sik.. hehe.. awas yo, wani mrono ra ngejak akuu...

    BalasHapus
  14. Haaa? Lho itu aja jatah berdua jee... :D :D

    BalasHapus
  15. buat yang udah coba... ngangenin..

    BalasHapus
  16. nggak kok.. aku yang gak tahan pedes masih bisa nahan.. soalnya cuma pesen yang "sedang".. ga tau kalo yang "extra pedas".. :D

    BalasHapus
  17. ha le arep ngajak ki ya piyeee...
    wong sampean wae le online seminggu pisan ngene owkkk....

    gek ya ra ana hengpone sampean meneh....
    eh tapi misale ana nomer hengpon njuk pas tak telpon sampean lagi ngoprasi pasien apoa ya kelakon di tinggal pasienne mBakk..? :)

    BalasHapus
  18. wes lho...
    Ngenyik tenan, ha karang onlen muk nunat nunut je..

    BalasHapus
  19. ngertiku ki muk enak karo uenakkk....

    BalasHapus
  20. hihii, turu turuuuuuuu.... mengko saur kerinan lhooo...

    BalasHapus
  21. Mase..Lha sampeyan ki poso kok muk tura turu wae.. digugah buko, digugah saur, digugah buko.. digugah saur maneh.. ha gek posone ki kapan?

    BalasHapus
  22. turune wong pasa ki ngibadah ta jarene kae mbakk...? hihihi :)

    BalasHapus
  23. Ho-oh cen kok.. anggere leh "ngibadah"ojo kemantepen .. nganti kliwatan ra salat subuh..

    BalasHapus
  24. njuk le buka ya aja ndhisiki dumeh ana ayat sing unine "Allah lebih suka dengan orang puasa yang menyegerakan waktunya berbuka" kae.... :)

    BalasHapus
  25. Hello Sweety,

    Greetings,
    Herman

    BalasHapus
  26. Hi Herman.. have a nice week, too

    BalasHapus