Rabu, 14 Januari 2009

Menu makan siangku tiga hari ini :)




Tiga hari ini ada PMT (program makanan tambahan) untuk perbaikan gizi :D :D :D
Bener - bener "waras wareg"..

56 komentar:

  1. sakmene entek mbak?
    sajake okeh banget

    BalasHapus
  2. wah...pengen ini

    iso delivery sak box thok ora yo :))

    BalasHapus
  3. oraaaa... mung njupuk sak piring cilik kuwi lhooo.... liyane digawa mulih :D

    BalasHapus
  4. whaaa.. sak ke no masak delivery seko Gunung Kidul...

    BalasHapus
  5. waaa pengen ngerasain gatot tiwul...
    gmn mbak rasanya?

    BalasHapus
  6. nek iki apa wareg nggo mangan siang?

    BalasHapus
  7. udah lama banget nggak makan ini....:-(

    BalasHapus
  8. bungkuske nggo aq sesuk yo mbak?

    BalasHapus
  9. woo...yo ra maido.... wakakakak....

    BalasHapus
  10. belum pernah nyoba, lha wong gudeg yang deket rumah udah enak dan murah.. hehe

    BalasHapus
  11. kuwi kering tempe kacang yo mbak ? trus ndhuwure lempeng alias krupuk nasi yo mbak ?
    aku yo gelem ...

    BalasHapus
  12. wuaahhh... ngangeni tenaannnn...!
    kok iso, iki kudu pesen mbak?

    BalasHapus
  13. sing digawa mulih iku sing bar dipangan opo njupuk meneh??? :))

    BalasHapus
  14. snek kok agak berat gini???

    BalasHapus
  15. oh tiwul how i miss u tiwul buagetttttttttttttttttt

    BalasHapus
  16. uenak :-) *melirik timbangan* :-)

    BalasHapus
  17. Lha ini yang di Kentungan itu tah, mbak Hida? :)

    BalasHapus
  18. Whalah bu dokter, apa salah gizi?

    BalasHapus
  19. whaaaa... Mona belom pernaaah makan?.. Pokoknya Mak Nyusssss....

    BalasHapus
  20. wareg tenaaaannn.. makanan ekonomis iki Gun, murah tur awet wareg..

    BalasHapus
  21. Makanan jadul yaa? biar jadul tapi enak...

    BalasHapus
  22. Husss.. ojo banter banter....

    BalasHapus
  23. lumayan ini, gudeg kering, tidak terlalu manis :)

    BalasHapus
  24. kering kentang + tempe (cara Solone klengkam), lempeng/ karak, sus kering, biskuit stroberi .. :D

    BalasHapus
  25. asli Gun Kid iki, oleh oleh dari teman yang kebetulan paginya jalan jalan ke Gunung Kidul..

    BalasHapus
  26. ringan kok.. timbang aja kalo gak percaya :D :D

    BalasHapus
  27. ra sah isin isin Man.. monggo monggo.. :D

    BalasHapus
  28. haha.. dicathet mbak.. masuk daftar tunggu sesuk yen mudik :)

    BalasHapus
  29. mm.. ada yang salah dengan timbangannya kah?

    BalasHapus
  30. kalau dari kota belum sampe Kentungan, Mbak.. Barek, dekat selokan mataram

    BalasHapus
  31. iya nih.. kurang supplemen.. :D gmn kabarnya sate landak? sempet moto nggak?

    BalasHapus
  32. yo percoyoooooooo

    ra eling iki ya??? onlen terus

    BalasHapus
  33. haiyaaaa dadi pingin gudeg koyo ngene mbak, neng kene tukune ngendi yoooo...*ngiler tenan aku*..

    BalasHapus
  34. mbak hida dan makanan. mereka teman baik hehehe. tapi masih banyak teman baiknya yang lain kok. greeting from holland

    BalasHapus
  35. butet dah..... kurang gedhe tu mbak tempatnya..... :D

    BalasHapus
  36. Yu djum sama Yu Tum sahabatan apa kembar ????

    BalasHapus
  37. jadi pengen bertamu kesana klo ada ini :P

    BalasHapus
  38. hehe.. sinambi mergawe ikiii...

    BalasHapus
  39. yuk yukk.. makan gudeg yuk.. deket kok.. :D

    BalasHapus
  40. makasi oom.. temen baik yang nggak bisa dimakan..?

    BalasHapus
  41. huehehe.. biar bisa buat rame rame, La..

    BalasHapus
  42. sodaraan.. yu djum jual gudeg di mbarek, yu tum jual gathot thiwul di nggunung kidul :D.. kalo sama yu katy sodaraan juga gak ya?

    BalasHapus
  43. whaaa... kalo ada katy harus stock dobel.. bisa bisa yg lain gak kebagian :D

    BalasHapus
  44. saben mudik tuku kok,tapi tetep wae kangen tiwul hhehehehe

    BalasHapus