Senin, 07 September 2009

Kutukan Nomer XL Kopral ... :) :)

http://difla.multiply.com/journal/item/64?mark_read=difla:journal:64&replies_read=26

Ini pengalaman Mbak Difla yang enerjik itu. Di sela sela kesibukannya ngurusi korban gempa beliau masih sempat juga sharing pengalamannya dengan nomer XL terkutuk.. Mudah mudahan nomer 10 digit itu tidak sampai ke tangan Anda.. Amiin....

Kenapa? Soalnya gara - gara reputasi pemilik lamanya, mbak Difla jadi kena awu anget nya.. hehe.. dikira sopir, ditagih utang, dituduh melarikan diri.. dan ini yang paling seru:


"Mas Sar, iki Jeng Sri, sing neng Malaysia dadi TKI. isih eling ora?"
(Mas Sar, ini Jeng Sri, yang di Malaysia jadi TKI, inget gak?)

Ketika sms tsb saya diamkan, beberapa hari kemudian dia ng-sms lagi:
"Mas Sar, sms-ku kok ora mbok bales to? wis lali po karo janjimu arep nglamar aku?"
(Mas Sar, sms-ku kok gak dibales sih? udah lupa ya sama janjimu mau melamarku?)

lhadalaaaahhh....!!!! grobyaaaakkk....!!!! apa pula ini...??? batin saya...
Rupanya setelah itu, masih ada lagi beberapa sms bernada sama, dari cewek yang lain lagi, ada jeng pur, jeng win, dan entah jeng siapa lagi... cuman jeng-ngatno aja yang gak ada... :)




beberapa sms yang semacam itu membuat saya menarik kesimpulan ketiga,
yakni bahwa:
pemilik nomor saya yang lama yang bernama KOPRAL SARJONO itu adalah seorang yang bener2 brengsek, yang sering merayu perempuan, dan kemudian melarikan diri dari tanggung jawab dengan membuang nomor hp-nya supaya cewek2 itu tidak meminta pertanggungjawaban lagi darinya...!!! dan karena sekarang nomor tsb saya yang memakainya, maka SAYA LAH YANG DI-SMS TERUS DAN DIMINTAI PERTANGGUNGJAWABAN OLEH PARA CEWEK YANG BERHASIL DITIPUNYA ITU...!!!
(.....ampuuuunnnn....!!! pancen kadhal tenan wong siji ikiiii....!!!)

_______________________________

dan.....
sejak saat itu, saya mengambil kesimpulan terakhir, yakni bahwa:
SAYA TIDAK AKAN MEMAKAI NOMOR HP 0817-465-820 INI LAGIII...!!!
sudah terlalu banyak perbuatan YANG DIPERTUAN AGUNG KOPRAL SARJONO
- si bajingan tengik ini - yang membuat hidup saya tidak tenang...!!!


..........................................................................................................

Bener - bener nomor XL pembawa derita!
Klik link di atas untuk cerita kompletnya...

Note: foto diambil dari sini

55 komentar:

  1. ho-oh.. ndilalah kok yo bekas nomere Kopral saru.. :D

    BalasHapus
  2. tengkyu mbak Hida...
    cen nomor kuwi harus disebarluaskan, supaya tidak bikin menderita pemilik (dan calon pemilik) barunya...!
    tobaaaattt...!!!

    BalasHapus
  3. ternyata begitu.. wah kudune ono bedane yo nomer ori dan daur ulang.. ha nek ngene iki ra blaik..

    BalasHapus
  4. ora penasaran pengen ketemu the real Kopral Sarjono, mbak?

    BalasHapus
  5. BHUAHAHAHAH.... meluncur neng omahe sing duwe aaahh...

    BalasHapus
  6. yoh.. ati ati mules kakehan ngguyu!

    BalasHapus
  7. jelas penasaran mbak...!!!
    pingin tak pisuh2i sakkayange karo tak kaploki jhe...!!!

    BalasHapus
  8. yak-e bagus menthelis nganti akeh sing kepilut yoo..?

    BalasHapus
  9. mangkane setia koyo aku. nomer hape ket jaman jebod ra ganti ganti...

    BalasHapus
  10. bisa jadi ora bagus mbak... ming lamis... modal c*ngk*m thok... :)

    BalasHapus
  11. wah mugo2 wae dudu nomerku masalahe nomerku juga 10 digigit je

    BalasHapus
  12. hwa podho.. nomerku sing 0815 ki wes seko jaman nomer perdana isih atusan ewu,.. :D ora tau ganti, muk beranak pinak..

    BalasHapus
  13. opo muk modal driji thok yo.. la sms an thok.. haha

    BalasHapus
  14. lha yo kari nyocokke to Oom.. itu kan sudah ditulis jelas ..

    BalasHapus
  15. hahahaha... lewih aman back to basic wae
    kaleng susu dikei benang...

    BalasHapus
  16. kakakaakkkkkk...jebule wingi iki to mbak.....

    BalasHapus
  17. Hahaha.. kaya nggon bukune Andrea Hirata..

    BalasHapus
  18. huahahahaha.... Kopral Difla ...

    BalasHapus
  19. aku ngakak ra uwes2 mbaaaaakkk!!! nganti wetengku bongko, sirahku mumet, lambeku kiyu.....ujung2 e didelok i bosku sing galak e medeni bocah! bhuakakakakakkkk

    BalasHapus
  20. padahal wes AKBP je.. ha kok dikupluki Kopral..

    BalasHapus
  21. ditranslate neng basane si Boss wae.. hehe.. daripada didarani nggeguyu...

    BalasHapus
  22. bhuakakakakakkk...repoottttt!! wes nengke wae....nek arep ngamuk gari diesemii....hyakakakakakkk *wong yo jane aku kerep nggeguyu bosku, kwang-kwang...

    BalasHapus
  23. saiki Mbak Difla dibabtis dadi Kopral wae hyukk... apik kiye

    BalasHapus
  24. pdhl mau aku arep nyeluk AKBP Saryanti wae...

    pantes endi ? Kopral opo AKBP ?


    BalasHapus
  25. nomor kok iso lungsuran ki piye to mbak

    BalasHapus
  26. hayo... kang Tampah 'ro mas Alan dho ngrasani akuuuwww....!

    :))

    BalasHapus
  27. leh dadi AKBP ki rak wis keri-keri mbak... sakdurunge yo isih iso dikupluki kopral, wong ndaftar bintara we durung... wekekekeeekkk...!

    BalasHapus
  28. aku tuku resmi mas, anyar... tapi jebule "nomer rekondisi" alias biyen'e duwek'e uwong; tapi selang 3 bln stlh masa tenggangnya habis, karo XL di-dol meneh sbg nomor baru... mekaten...

    BalasHapus
  29. hahahahaha...lucu mbak yo..aku padahal durung klik link-e lho..wis ngakak sik!

    BalasHapus
  30. hwakakaaaakkk....!!!
    afffuuuuuwwww.....!!!
    (sori mbak Hida, MP-mu dadi ono pisuhane...!)

    BalasHapus
  31. hush..hush...hush....le ngguyu tutupi......kuwi mengko mlebu kabeh sing neng mejo makan...

    BalasHapus
  32. opo pancen onok aturan yen nomer wis non aktif 3bln trus dijual ulang ?
    blaik tenan yen nganti ngalami koyo' mb Difla, pemilik sebelumnya jan njelehi tenan :-D

    BalasHapus
  33. keterangan itu aku dapat dari mbake call center XL, Shant...
    barangkali kalo ada temen yg kerja di XL bisa kasih klarifikasi tuh...

    BalasHapus
  34. woi..yang di XL. tolong klarifikasi..wkwkwkwkw

    BalasHapus
  35. whaaaa.. bul rame tenan neng keneee... tak tinggal buka bersama, nyambung karaoke.. nyambung kluyuran ra jelas.. hehe..

    BalasHapus
  36. makanya aku ndak seneng no xl 10 digit itu direkondisi lagi
    jadi no ku gak kethok lek melegenda....huh....

    BalasHapus
  37. Jadi gimana tuh balesannya mbak Hida buat para gadis yang terkhianati itu? Hihihihihi... sa'aken mbak Hida, sa'aken juga tuh para penggemar Kopral Sarjono...

    BalasHapus
  38. halah Yikk.. woiii.. tangi Yik...

    BalasHapus
  39. ah hahaha.. harusnya dibuat database para korban kopral Jono.. :D Mbak Diflaa.. nomer nomere ijik ra?

    BalasHapus
  40. *sok2 ra krungu bune muni opo.....kwang-kwang...

    BalasHapus
  41. yen neng komik dadi ngene iki be'e
    ....@&!!!!%%%@??###@@................

    BalasHapus
  42. wah... wis kebusak sajak'e mbak... lhah wong PDA jaman rikiplik-ku kuwi ki pekok jhe... pendhak kentekan batre njuk memori-ne ilang kabeh, baik sms maupun phonebook...

    BalasHapus
  43. huahhhahhahaaaa... njuk lali kabeh yo.. memorine ilang. hahahaha
    *asli ngakak tenan moco PDA pekok...*

    BalasHapus
  44. tenin kuwi mbak... saben kentekan batre mesti ilang kabeh; njuk bar kuwi kudu retrieve meneh seka memory-card. lha nek misale bar nyimpen nomer anyar njuk bar kuwi lali durung mback-up neng memory card yo wis jelas ilang...

    BalasHapus
  45. hla ncen PDA suwe kan yo ngono kuwi mbak pekok.....dadi ra oleh lali nge-cash...lali nge-cash yo ming pah-poh nek rung mbek ap data. *ala dene nduwe PDA yo mbak...bhuakakakkk

    BalasHapus
  46. tepatnya: PA-PO-LO-LO jeng... = pah-poh lholak-lholok... :D

    BalasHapus
  47. wuahahahahahahaha... untung xlku rung ono sing ngaku2 :P

    BalasHapus
  48. kuwi pamane uwong ngono.. ben tangi turu njuk bingung lali kabeh.. koyo bar digondhol gendruwo..

    BalasHapus
  49. huahaha.. diaktifke neh wae selak dilungsur Kopral Jono.. :D

    BalasHapus
  50. siaktifke maneh wae selak dilungsur kopral singo edan kuwi..

    BalasHapus