Minggu, 06 Februari 2011

Sakisuk krungu suara cemeng iyang iyung mbrebegi kuping,.. ternyata cemeng terlantar persis neng ngarep lawang.. mbok-e ndi to iki, gek - gek hasil hugel yo..?

28 komentar:

  1. mbak mbak sejak kapan cemeng munine iyung iyung??? wkwkwkwk

    BalasHapus
  2. nek dimatke cen swarane ngunu kui je.. "iung,... iung.."

    BalasHapus
  3. hayyyah.. wegyah.. durung disapih ketoke,..

    BalasHapus
  4. wah aneh juga ya kalau iyang iyung bunyinya hehehe

    BalasHapus
  5. hehehe.. kalo bayi manusia oe oe.. bayi kucing iyung iyung... :D

    BalasHapus
  6. eouung eunng.. gitu kali budok yang bener hehehe

    BalasHapus
  7. hehe... yo mungkin wae.. sini lho, aku kasi denger, mumpung masi ada tu cemeng..

    BalasHapus
  8. aku raseneng kucingggg....

    BalasHapus
  9. dadi kelingan jaman ndisik mbak, aku gawene mbuang cemeng sing wedok ...hihi
    lha sekali manak, 5, lanange siji thok, sing papat dikon mbuang nang cedak pasar :)))

    BalasHapus
  10. Aku dulu suka banget.. jaman dahulu kala..
    Kalau sekarang suruh ngingu kucing yo wegyahh.. repot, dan iso kaliren tenan tak tinggal tinggal..

    BalasHapus
  11. iyo.. memang kucing produktif tenan.. kucingku dulu 16 ekor..

    BalasHapus
  12. Kalo masih bayi abang ya susah merawatnya, karena biasanya perlu kehangatan induknya. Kehangatan Mbak Hida temperaturnya beda.

    BalasHapus
  13. bwahaha.. iya, lagian bisa mecedel kalo tak keloni Pak.. :) sudah diadopsi anak tetangga..

    BalasHapus
  14. kalo di rumahku cemeng terperangkap di awung awung *eh apa ya namanya di atas plafond di bawah genteng*......mau ditankep dia lari........suaranya mengganggu sekali.....untung akhirnya berhasil diambil setelah 2 hari iyung iyung....



    BalasHapus
  15. iyuuuung iyuuuung...
    *tutup kuping*

    BalasHapus
  16. alah paling hasil klonenganmu ta kuwi Yuu....? :))

    BalasHapus
  17. wuwungan..? kok yo mau babaran saja kok sempet sempetnya penekan..

    BalasHapus
  18. Pek-en Mbak..
    "Ngoyak Mbak Arie karo nggawa besek isi cemeng"

    BalasHapus
  19. Ora yoooo... ning nek sponsore awakmu paling yo dadi cemeng ngunu kuwi.. :p

    BalasHapus
  20. oraaaaaaaaaaaaaa...
    aku ki ra tau weruh kucing gandhik owkk....

    BalasHapus
  21. yakk... ra ngandel, mesthi wes tau... mung mesthi mbok kiro kucing kerah...

    BalasHapus
  22. mbok-e nakal, mau enak gak mau anak... :p

    BalasHapus
  23. lha Bapake yo ra tanggung jawab ok...

    BalasHapus