Kamis, 26 Februari 2009

SMP 8, SMA 1, UGM, Multiply! :)




Date: Thursday, 26 Feb 2009
Location: Qua-li Amplaz, Yogyakarta

Ketemuan sama temen - temen yang bareng di SMP, di SMA dan barengan sekampus waktu kuliah. Seru gak sii?

Ternyata yang rame tetep rameeee.. yang anteng ya tetep anteeeng, yang manis ya tetep maniis.. :D :D

Photos by: Yulinar & Asih

63 komentar:

  1. Nek berpelukan lewih rame...
    Koyo teletabisssss.... :D

    BalasHapus
  2. Aku tuh kekenyangan Da. Muleeesss...

    BalasHapus
  3. huahhahaha.. yen kuwi yo cen podho yo?

    BalasHapus
  4. tapi isih golek dessert.. hehe

    BalasHapus
  5. kayaknya kenal deh ama jeng yang kriwil ini....hehehehhehe

    BalasHapus
  6. Hehe.. tidak berubah ya?
    Wah Pak Eko, aku kena tegur Jeng Kapten Dokter ini karena nggak ingat sama Pak Eko..

    BalasHapus
  7. sik ...sing tetep manies yang mana dulu? :-D

    BalasHapus
  8. Mbak Hida masuk kategori yang mana??? :p

    BalasHapus
  9. xixixiixixix......yang penting....ngga disuruh push up khan ama kapten dokter? hicsssssss

    BalasHapus
  10. woo.. kalo balapan push up sama Kapten Dokter sekarang kayaknya gak takut.. hehe same size soalnya.. piss Kapten!

    BalasHapus
  11. whuahahahahhah......klo dah ngomongin size geto......ra melu2 akyu........nonton ae lah......xixixixiixixixixi

    BalasHapus
  12. kok ra ngomongke lingerie ta mbilz?

    BalasHapus
  13. hehe.. dilarang ngomongke SIZE.. SARA!

    BalasHapus
  14. hehe.. sing kuwi japri wae mu.. :p

    BalasHapus
  15. duuuh kapan aku bisa begini mbak bisa ngumpul temen2 lama, wis jan blas ngga pernah ketemu temen2 lama..

    BalasHapus
  16. ayoo.. mulai dilacak temen temennya...

    BalasHapus
  17. ooh, sorry...ono cah cilik deeng..(asih), hua..ha..ha

    BalasHapus
  18. wooo... asih ki cilik cilik malati kae mu...

    BalasHapus
  19. cah cilik kok malati...emangnya kancane ponari?
    hua..ha..ha

    BalasHapus
  20. Ahhh....bingung mau ngomong apa aku.

    BalasHapus
  21. uh ono can gedhe gombong :)

    BalasHapus
  22. pak Eko, ingat ga dulu yg ketemu di pasar Tamansari dan satu bangku di KA ke Jakarta, sapa hayoo..!

    BalasHapus
  23. sihsuroto said :

    "uh ono can gedhe gombong :)"

    woo...cah cilik-e nesu..ha..ha

    BalasHapus
  24. Pancen wong2 ngomong aku isih enom banget, yah begitulah, kliatan kan di poto ini..:)

    BalasHapus
  25. ketoke kok ra enak..sego-ne isih separo?

    BalasHapus
  26. gedhe Gombong, cilik Purwokerto, tuwane mBantul .. :D

    BalasHapus
  27. Ponari ki ra malati Mu.. mung batu-ne..

    BalasHapus
  28. kenyataan memang kadang menyakitkan Yul.. :D :D

    BalasHapus
  29. kabeh awet enom kecuali Oom Ismu.. ya Oom?

    BalasHapus
  30. woo... ternyata yaa.. ketemuan neng pasar :D

    BalasHapus
  31. ngecek sms tentang krisnawan :D

    BalasHapus
  32. enak kok.. tapi Yulinar lg diet..

    BalasHapus
  33. Lha aku geli moco komentare konco2 kabeh tentang aku.....

    BalasHapus
  34. canteeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk

    BalasHapus
  35. xixixixixiixi...........hayooooooo sapaaaaaaa..........wahhhhh taon berapa nggih jeng....maklum....faktor "U" dah menggerogoti neh.......hicssssss

    BalasHapus
  36. lahhhhhh wis rumongso to Yul? xixixixixixi....yang penting.....semangat....muda teyusssssss...huahahahhahaha

    BalasHapus
  37. huahahhaaa.. ethok ethok lupaaa...

    BalasHapus
  38. semangat berpetualang kuliner?

    BalasHapus
  39. Podo karo Hida. Makan sana makan sini.....

    BalasHapus
  40. wah... ladies only... xixiixixix

    BalasHapus
  41. Bapak-bapaknya sibuk, Mat..

    BalasHapus
  42. penasaran mbak...........yang rame itu kira-kira mevrouw yang mana...........*kabur*

    BalasHapus
  43. yang mana yaa.. aku kan anteng... *sok inosen*

    BalasHapus